Politica de expediere

Această Politică de expediere și livrare face parte din Termenii și condițiile noastre ("Termeni") și, prin urmare, trebuie citită alături de termenii noștri principali.

Vă rugăm să analizați cu atenție Politica de expediere și livrare atunci când achiziționați produsele noastre. Această politică se va aplica oricărei comenzi pe care o plasați la noi.

CARE SUNT OPȚIUNILE MELE DE EXPEDIERE ȘI LIVRARE?

Ridicare în magazin

Ridicarea în magazin este disponibilă pentru toate achizițiile. Ridicările sunt disponibile de luni până vineri, între orele 09:00-17:00. O confirmare prin e-mail/telefon vă va fi trimisă atunci când comanda dvs. este pregătită pentru preluare.

Oferim diferite opțiuni de transport. În unele cazuri, este posibil ca un furnizor terț să ne gestioneze inventarul și să fie responsabil pentru expedierea produselor dumneavoastră.

Livrare gratuită

Oferim transport standard gratuit la comenzi de peste 150 RON.

Dacă selectați o opțiune de expediere rapidă, vă vom contacta după ce ați plasat comanda pentru a vă oferi informații suplimentare privind expedierea.

Toate orele și datele indicate pentru livrarea produselor sunt date cu bună credință, dar sunt doar estimări.

Pentru consumatorii din UE și din Regatul Unit: Acest lucru nu afectează drepturile dumneavoastră legale. Cu excepția cazului în care se menționează în mod specific, timpii de livrare estimați reflectă cea mai apropiată livrare disponibilă, iar livrările vor fi efectuate în termen de 30 de zile de la data la care acceptăm comanda dvs. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Termenii noștri.

LIVRAȚI LA NIVEL INTERNAȚIONAL?

Nu oferim transport internațional.

CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ COMANDA MEA ESTE ÎNTÂRZIATĂ?

În cazul în care livrarea este întârziată din orice motiv, vă vom anunța cât mai curând posibil și vă vom informa cu privire la o dată estimată revizuită pentru livrare.

Pentru consumatorii din UE și din Regatul Unit: Acest lucru nu afectează drepturile dumneavoastră legale. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Termenii noștri.

ÎNTREBĂRI DESPRE RETURURI?

Dacă aveți întrebări despre retururi, vă rugăm să consultați Politica de retur.

CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ POLITICĂ?

Dacă aveți întrebări sau comentarii suplimentare, ne puteți contacta prin:
Email: contact@candlelier.ro

LIVRARE PRIN CURIER CARGUS

Perioada de procesare este de 24 ore estimativ.

Pentru produsele aflate in stoc perioada de livrare este de 2-3 zile lucratoare.

Pentru produsele la comanda perioada de livrare este de 5 zile lucratoare.

Anularea se face la adresa de email contact@candlelier.ro in maximum 12 ore.

Product added to wishlist